Mottatt erstatningskrav - advokatbistand for håndverker

Mottatt erstatningskrav?


Som håndverker er du utsatt. Arbeidet du gjør blir nøye vurdert. Fra tid til annen kan en forbruker være misfornøyd med den jobben du har gjort. Du kan motta et erstatningskrav. Spørsmålet er hvordan du da går frem? Å få et erstatningskrav mot seg kan oppleves svært belastende, men det er viktig å huske på at dette kun er en påstand fra forbrukeren. Et erstatningskrav bør ikke aksepteres uten videre, såfremt du ikke er 100% sikker på at det er berettiget.

Advokatbistand for håndverker


Vi tilbyr advokatbistand for håndverker. Vi jobber både på forbrukersiden og for håndverkere. Dette gjør oss bedre i stand til å yte best mulig bistand for deg, da vi har bred erfaring i saker som dette fra begge sider. Det som er viktig er å ta et mottatt erstatningskrav på alvor. Gå gjennom dokumentene i saken. Be gjerne om å få ta en befaring. Vurder om du vil koble inn advokat på saken. Det er risikabelt å avvente, dersom advokatbistand først kobles inn på et senere tidspunkt kan det forverre dine muligheter for å oppnå et godt resultat i saken.

Gratis førstevurdering for håndverker som har mottatt erstatningskrav


Vi tilbyr gratis førstevurdering til håndverker. Ta kontakt med oss og så tar vi en uforpliktende samtale om saken din. Har du ikke en sak, så er det bedre å få den beskjeden nå. Har du en sak, redegjør vi for dette og hvilke muligheter du har. Det som foreligger av skriftlige dokumenter i saken vil alltid stå sentralt, så send gjerne dette over.

Mottatt erstatningskrav - advokatbistand for håndverker


Har du mottatt et erstatningskrav og vurderer advokatbistand? Vi tilbyr advokatbistand for håndverker. Dersom du sender inn en henvendelse i kontaktskjemaet under for du rask tilbakemelding fra spesialisert advokat. Advokatveiledning AS satser på håndverketjenester og har mange saker på dette rettsområdet. Alle henvendelser behandles konfidensielt.